Umów
wizytę
Zapraszamy do rezerwowania wizyt przez nasz system internetowy lub telefonicznie.
Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt za pośrednictwem strony internetowej: www.klinikadrhuczekdrwanat.pl
- Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Pacjentowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
- Pacjent – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie www.klinikadrhuczekdrwanat.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt, dostępna pod adresem www.klinikadrhuczekdrwanat.pl
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Pacjentowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty drogą elektroniczną,
- Usługodawca – Klinika Dr Huczek Dr Wanat prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Klinika Dr Huczek Dr Wanat MAŁGORZATA HUCZEK JOANNA SAŁKOWSKA WANAT SP.J. 05-500 Józefosław ul. Wilanowska 11A NIP : 123-144-00-99 adres e-mail do kontaktu: kontakt@klinikadrhuczekdrwanat.pl tel.: 660-456-034
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
- Pozostałe usługi, tj. wizyta, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów wizytę”.
- Pacjent rezerwujący wizytę zobowiązany jest: uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail
Podanie danych przez Pacjenta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
§ 3. Reklamacje
- Pacjent ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. Pacjent, który dokonał rezerwacji terminu zobowiązany jest przybyć nie później niż 10 min przed uzgodnioną godziną by dokonać wszelkich formalności.
Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie lub telefonicznie/SMS pod numerem tel.: 660-456-034. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Spóźnienie się Pacjenta na zarezerwowany termin wizyty w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty.
- Nieodwołanie wizyty na co najmniej 24h przed jej terminem wiąże się z koniecznością uiszczenia przedpłaty w wysokości 300zł na konto Kliniki 05 1050 1025 1000 0092 7938 2197 (tytułem: przedpłata, imię i nazwisko), celem dokonania kolejnej rezerwacji wizyty. Przedpłata jest bezzwrotna jeśli zespół rejestracji nie zostanie poinformowany o zmianie wizyty. Termin wizyty można zmienić lub odwołać bez utraty przedpłaty do 24h przed planowaną wizytą. Po upływie tego czasu przedpłata nie zostaje zwracana – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostaje zablokowany dla innego Pacjenta. Przedpłaty za wizytę nie można “przekazać” na rzecz innego pacjenta. Sytuacje losowe będą rozpatrywane indywidualnie.
- Klinika zastrzega sobie prawo do pobierania przedpłaty z uwagi na przypadki nieodpowiedzialnego podejścia Pacjentów do dokonywania rezerwacji i nie pojawieniu się na wizytach w ustalonym wcześniej terminie, co znacznie dezorganizuje pracę kliniki.
- W przypadku braku odwołania wizyty lub wielokrotnego ich odwoływania zastrzegamy sobie prawo do odmowy ponownej rejestracji z powodu dezorganizacji pracy specjalistów.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej na godzinę przed terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Pacjentowi nowy termin wizyty.
§ 5. Wymagania techniczne
- Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
- minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
- minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
- stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Pacjenta:
- konta poczty elektronicznej,
- telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Pacjentem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Pacjentem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.09.2019 roku.