Wenerologia

Umów
wizytę

Zapraszamy do rezerwowania wizyt przez nasz system internetowy lub telefonicznie.

- usługi

Czym jest Wenerologia ?

Wenerologia  (Veneris, Venus -rzymska bogini miłości) – specjalizacja medyczna zajmująca się rozpoznawaniem, leczeniem oraz szerzeniem wiedzy na temat chorób przenoszonych drogą płciową, czyli chorób wenerycznych.

Dermatologia i wenerologia to jedna specjalizacja, trwająca 5 lat i kończąca się Specjalistycznym Egzaminem Państwowym, który dopuszcza lekarza do posługiwania się tytułem specjalisty w dziedzinie dermatologii i wenerologii. To także jedyna specjalizacja medyczna mająca w swoim programie obowiązkowych szkolenia z zakresu medycyny estetycznej.

W naszej Klinice znajdziecie Państwo fachową pomoc z zakresu chorób przenoszonych drogą płciową, świadczoną przez dr n. med. Joannę Sałkowską-Wanat- wieloletniego pracownika i nauczyciela akademickiego Kliniki Wenerologicznej w Warszawie.

W ramach procedur medycznych oferujemy:

• Usuwanie kłykcin kończystych (brodawek wirusowych okolic intymnych)
  • Usuwanie mięczaków zakaźnych
  • Diagnozowanie oraz leczenie kiły
  • Diagnozowanie oraz leczenie rzeżączki, chlamydii
  • Diagnozowanie oraz leczenie wszelkich stanów zapalnych (m.in. opryszczki narządów płciowych) okolic intymnych
  • Diagnozowanie i leczenie zmian nowotworowych okolic intymnych

Coraz większa grupa pacjentów zgłasza się do wenerologa przed rozpoczęciem współżycia aby bezpiecznie i świadomie wejść w bliską relację z drugą osobą. Takie postawy w dużej mierze przyczyniają się do zmniejszenia ryzyka zarażenia się chorobą weneryczną oraz jej rozprzestrzeniania w społeczeństwie.   Profilaktyka oraz szeroko zakrojona kampania informująca o chorobach wenerycznych i możliwościach ich zapobiegania, w dużej mierze przyczyniłaby się do zmniejszenia ilości nowych zachorowań, których co roku przybywa.

Wśród najczęstszych diagnoz stawianych w gabinecie wenerologa pada rozpoznanie: kłykciny kończyste (ang. genital warts, brodawki wirusowe), mięczak zakaźny, opryszczka narządów płciowych, kiła, rzeżączka.

Vouchery
już
dostępne

W naszej ofercie możecie Państwo znaleźć Vouchery podarunkowe znane również jako karty prezentowe. Są one ogromnym  udogodnieniem, gdyż kupujemy możliwość skorzystania z danej usługi, a nie musimy wybierać jej podczas finalizowania transakcji. Tą kwestią możemy zająć się podczas wizyty i dobrać zabieg indywidualnie do potrzeb Państwa skóry. Dodatkowo, Vouchery stanowią idealny prezent dla bliskiej nam osoby, swojego pracownika a także przełożonego:)

- ZESPÓŁ

Zgrany zespół
ludzi z pasją

Doświadczenie zawodowe jest najważniejszym atutem w naszej Klinice Dermatologicznej. Dermatologia jest naszą pasją i codziennym życiowym wyzwaniem.

Masz pytania?

Copyright © 2019 Klinika dr Huczek dr Wanat. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Szanowni Pacjenci,

W związku z trwającą pandemią koronawirusa SARS-CoV-2
obowiązują w Klinice dr Huczek dr Wanat zaostrzone
procedury sanitarne. Uprzejmie prosimy o uważne