Drodzy Pacjenci!
W trosce o Państwa i nasze bezpieczeństwo w Klinice Dr Huczek Dr Wanat, Małgorzata Huczek, Joanna Sałkowska-Wanat Spółka Jawna wdrożono następujące procedury:
Przed wizytą
- Pracownik Kliniki kontaktuje się z Pacjentem telefonicznie na dzień przed wizytą celem przeprowadzenia wywiadu epidemiologicznego.
- Pacjent zostanie poinformowany o tym, że nie może przyjść na umówioną wizytę jeżeli:
- wystąpią u Pacjenta objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
- jest w trakcie obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzana o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji,
- Prosimy o wcześniejsze przełożenie wizyty przez telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki, w przypadku:
- wystąpienia u Pacjenta objawów wskazujących na chorobę zakaźną,
- odbywania przez Pacjenta obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
- zamieszkiwania przez Pacjenta z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
- gdy Pacjent w ciągu ostatnich 14 dni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowanie do izolacji.
Wizyta
- Nasz personel zaopatrzony jest w niezbędne środki ostrożności.
- Prosimy o punktualną rejestrację oraz zaczekanie na zabieg na zewnątrz Kliniki. O możliwości wejścia każdy z Pacjentów zostanie poinformowany przez pracownika Kliniki.
- Pacjenci przyjmowani są jedynie po wcześniejszym umówieniu wizyty przez telefon, e-mail, czat lub formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej Kliniki.
- Pacjenci przyjmowani będą bez osób towarzyszących, z wyjątkiem sytuacji, gdy Pacjent wymaga opieki.
- W Klinice nie ma możliwości skorzystania z poczekalni.
- Przed wejściem do Kliniki prosimy o założenie maseczki ochronnej w sposób zakrywający usta i nos przez cały pobyt w Klinice, z wyjątkiem sytuacji, w których zdjęcie maseczki konieczne jest to wykonania usługi.
- Prosimy o zdezynfekowanie dłoni przy wejściu do Kliniki. Środek dezynfekcyjny znajduje się przy wejściu do Kliniki, a także w recepcji oraz w każdym gabinecie.
- Prosimy o nieużywanie telefonów komórkowych przez cały czas przebywania na terenie Kliniki.
- Przed przyjęciem na zabieg, nasz personel przeprowadzi dodatkowy wywiad w formie ankiety pod kątem zagrożenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2, a za zgodą Pacjenta zmierzy temperaturę ciała.
- Zalecamy dokonywanie płatności bezgotówkowych.
Po wizycie
- Zapewniamy dezynfekcję wszelkich powierzchni, gabinetów i sprzętów po wykonaniu każdej usługi.
- Wydłużamy przerwy pomiędzy Pacjentami celem wywietrzenia gabinetów oraz zapewnienia sterylnych warunków.
- Zrezygnowaliśmy z dystrybucji prasy oraz papierowych materiałów informacyjnych.
- Testery nie są dostępne.